Söndag.

Igår var vi till Luleå å handlade mat, väldans trevligt! Han dessutom en sväng på Rädda Barnens second hand, å den kan jag rekommendera, mycke bra å billig butik! Dessutom så träffade vi mina 2 syskon å deras respektive, mycke trevligt. De vart ju som mest en "handla-mat-resa" vi åkte på, så vi hann ju inte umgås sådär jättelänge, men jag tar nog småflickorna å sticker ner nån helg här framöver å bara myser med moster Pernilla å morbror Ola.

Just nu sitter jag å slänger ut auktioner på Tradera, var som ett tag sen nu, men jag har inte haft nån lust alls. Nu sitter jag iaf inte med en bebis i famnen som jag vanligtvis brukar göra, så de känns ju nästan lite lyxigt! :P

Idag har vi hälsat på min mamma 2 ggr. Första gången lämnade vi av Wilma där, å andra gången tänkte vi hämta henne, men hon ville stanna längre, så vi fick åka utan henne. :) Dom har bl.a. bakat pepparkakor i mängder, samt varit ute å rastat geten Doris.

Imorn är de måndag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0