Fattigt värre.

Har sponsrat folktandvården idag, igen. Har dock ENDAST 4 besök kvar där, sen ska jag vara klar, å alla hål borta! Sen hoppas jag verkligen att jag aldrig mer behöver besöka FTV! Blä, å fyfan va surt att alla "extra" pengar ska behöva gå dit, man kan som inte unna sig nåt förän de är klart. För de är ju inte billigt, direkt.

Nu funderar jag på att dra en vända på byn me Freya i vagnen, så hon får lite frisk luft. Matte å de stora barnen är i isladan å åker skriller. Jag fick inte följa med, men jag sa åt honom att han kunde låna ett par skriller åt mig om de skulle va nån där som hade tillgång till förrådet. Hoppas. Jag vill ju åxå. Man kanske skulle satsa på en karriär inom hockey, menar, än kan de väl inte vara för sent?! :) Kanske ska vara till Kupan å kolla om dom skulle ha nå skriller till mig? Då har man ju liksom, slipper låna.. Hm, bra idèe!

Har 3 Traderapaket att packa å skicka iväg, affärerna går inte sådär jättebra, faktiskt. Lite trist men, va ska man göra? Skönt å bli av med saker iaf, fast iofs så har jag shoppat endel där, jag åxå. Mina brudar behöver faktiskt kläder. Freya har fått ett gäng bodysar, för hon behöver verkligen de, å de är inte så farligt dyrt jämfört me ordinariepris i affären. Kanske ska kolla de åxå på kupan?

Nä, nu måste jag ut innan jag möglar fast här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0