Tradera

De är så lustigt, ibland hittar man grejer hemma som man tänker att "wow, den här ska jag fan sätta ut på tradera å bli rik å köpa mig en swimmingpool", man sätter ut dyrgripen, väntar tills auktionen gått ut å så var den nån "annmargaret" som vann den för typ 7 kr. De är ju inte direkt nån summa att köpa swimminpool för, eller hur?! Grymt besviken blir man. Nå, hur som hellst, en sak mindre hemma, å 7 kr mer i fickan. :) Sen, kan man rensa, hitta nån gammal kofta som man verkligen aldrig använder, å heller aldrig riktigt har gillat, tänk "mja, man kan ju alltid pröva sälja, ingen större förlust om den går för bara 7 kr". Å då minsann är "annmargaret" framme å ska minsann ha den där noppriga gamla koftan till varje pris! De slutade alltså med att KOFTAN blev en dyrgrip! Man upphör aldrig att förvånas. Men, de är bra att mitt skräp kan bli nån annans skatt. Har så mycke skit här hemma, speciellt i klädväg, som jag egentligen borde lägga ut till försäljning. Lite babykläder som Freya vuxit ur t.ex. Min lilla-lilla tjej. En dag ska hon åxå bli stor å sluta vara söt, börja lukta illa å torka snor i tröjärmen. Å, va jag älskar mina barn!

Kommentarer
Postat av: milla

annmargaret, henne minns jag tydligt....

borde åxå göra ett ryck m traderaplagg...

2009-10-14 @ 17:16:26
URL: http://millasplejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0