Veckan som gått.

Har hänt lite grejer de senaste dagarna, nu inge banbrytande grejer, men eftersom att jag är mammaledig så räknas typ ALLT in. :)

Jag har tex. hittat en superbra vinterjacka som jag fick köpa beggat av en vän, THANX! Å så har jag fyndat en overall till Freya till nästa vinter, en blå Reima tec version typ NY för endast 25 kr, kan de bli bättre? Dessutom en camo-grön/gul/brun Didrikson-jacka till Wilma för typ 30 kr. Svårt att hitta täckbyxor, bara. De lönar sig att vara snål, haha! De var lite shopping, de...

Har skickat iväg de mesta som jag sålt på tradera senaste vändan, skönt, så nu funderar jag på att fota lite mer grejer å lägga upp, för här tar de minsann aldrig slut på grejer! Har massa kläder kvar, å som sagt så har Freya börjat växa ur de mesta i storlek 62, å snart även 68, så de är bara å göra sig av med grejerna för att få mera plats för de nya. :)

Har fortfarande inte lyckats få tid till att sy, känns lite trist, men vad ska man göra? Finns ju verkligen massa annat som går före. Just nu skulle jag väl egentligen behöva gå ner å kirra nån slags frulle, för jag är faktiskt hungrig. Dock inte så sugen, konstigt nog.

Längtar till julen i massor. Vi ska bege oss söderut bara dagarna före jul för att tillslut parkera i Nynäshamn. Ska bli kul att komma bort å träffa alla där nere igen, å de blir ju första gången Freya får träffa alla där, förutom Farmor Maine som hon träffat när hon bara var 1 månad gammal, men när vi kommer ner så är hon ju nästan 6 månader, så de är ju en rätt stor skillnad. :) Ska bli trevligt, hur som hellst. Wilma var dock orolig över att vi skulle missa julen eftersom de inte finns nån snö där nere, jag förklarade att de kan vara jul fast de är "sommar" ute åxå, som i Spanien (där var hon varit en gång på vintern) där är de ju aldrig snö, fast dom har jul å "vinter" iaf. Ja menvisst, helt logiskt. Inte.

Ska försöka hitta på nå vettigt nu, inte sitta å glo här alltför länge. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0