It seems like it's been a while ago...

Nej, nu var de alldeles för längesen jag uppdaterade här. Det har ju hänt massor, på gott och ont. Mest bra grejer, såklart, men även sånt som kanske inte är så skoj.

Har tex. fyllt år, alltid nåt. :) Sen har jag ordnat med lite "aktivitet" under sommaren, så man slipper vara helt ledig. Wilma har tappat ett gäng tänder åxå, å Freya lär sig nya saker hela tiden!

Arbetet i köket har fått träda åt sidan senaste veckorna pga sjukdomar av alla dess slag, mindre skoj, men tyvärr blir de så ibland åxå.

Fick min nya telefon idag, föresten. De blir jus å när man har abonemang hos tex. Telia, då ringer dom upp innan avtalet gått ut å erbjuder en att binda upp sig igen å få en ny telefon. Visst, jag har ju som inget val, måste ju ha Telia, å en ny telefon kunde ju vara kul, tänkte jag. :) Först vart jag besviken, den kändes plastig å billig, men nu när jag har testat den idag så älskar jag den bara mer och mer! Det är en Sony Ericsson Elm jag gått å skaffat mig, å den är super! Hoppas den håller bara. :P

Nä, usch, nu är jag alldeles för trött för att sitta här å glo. Ska sova lite så jag orkar leva imorn åxå! Gonatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0