Arg? Nej vadå, vad menar du?

Jag hade verkligen, verkligen velat göra en egen design till min blogg. Men, jag har lite problem. Eller, jag har några stycken. För de första har jag ingen aning om hur man gör, för det andra har jag ett stycke bebis som skuttar runt å tar tid, å för det tredje så är det nån jävel som STULIT mitt tålamod. Så jag gav upp. Åt helvete med alla koder.

Jag valde helt enkelt att byta bort dedär äckelrosa mest för att behaga Madeleine.

Känns dehär bättre för dig?

Fan va less jag blir. Ja, inte på Madde såklart, utan på hela skiten med att göra en egen design. Är det nå fel i att liksom skriva "jag vill ha ljus-turkos bakgrund där *peka*, texten ska vara antracitgrå där *peka* å svart där *peka* å den här bilden vill jag ha som header *visa*??

Hade passat mig som k*k*n i f*t*a*. Jo, jag är upprörd. Å idag har jag kort stubin. Har redan använt ordet "stycka" för många ggr. Måste lugna ner mig.

Kommentarer
Postat av: Deleine

ÅÅh tack, äntligen =O)



Kom ner och sitt här så kanske jag kan hjälpa dig lite i alla fall för om jag inte minns fel så är blogg.se enklare att göra om än wordpress som jag har nu :P

2010-12-13 @ 17:45:17
URL: http://deleines.wordpress.com
Postat av: angelica

för att sverige är det mest underbara land, iaf om man bott i norge en stund :P haha nä men de finns en till anledning, men än ids jag inte säga riktigt vad de är :)

2010-12-13 @ 21:57:43
URL: http://ngeliica.blogg.se/
Postat av: angelica

Btw finns de en massa gratis bloggdesigner om man inte är så hajj på koder å sånt, googla lite så kommer dom :D, sen så finns ju designadinblogg.se oxå som hjälpt mig enormt mycke :D

2010-12-13 @ 21:59:44
URL: http://ngeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0