Blubb

Nu sitter jag här å väntar på att huvudvärken ska släppa. Ja, inte från mig, men från en betydelsefull person! Vi tänkte nämligen åka på safari! Ja, de kan man väl nästan kalla ett besök i Övertorneå? Lite safari-feeling, sådär.

Freya är vaken, Wilma sover. Min rygg vill ha ihjäl mig. Jag vaknade med hicka, höll på att dö av smärtan vid varje hick. Nä, nu får jag skärpa till mig å börja promenera. De tråkiga är att jag inte kan få göra de själv/ensam. Inte på morgnarna iaf. Å Wilma tycker väl att det är sådär halv-kul att cykla med bara för att cykla. Nä, jag får ta å skärpa till mig innan ryggen säger "tack å adjö".

Vi har öppnat loppis. Ifall nån missat det.

Ett stycke Paloma hittade åxå hit.

Kommentarer
Postat av: Paloma

Vår nya lägga håller på att tömmas, så nu börjar det hända något - så snart kommer vi och fyndar lite mer hos dig! :) Danne tycks digga bordet, så vi tar det nog ;)

2010-07-16 @ 00:00:41
URL: http://xaviera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0