Sanering+IKEA=sant

Nu vart det ju ett tag sen man totalt öppnade sig här i bloggen. Har sanerat Wilmas rum, det behövdes verkligen, hoff så skönt det är! Nu ska det bytas sängkläder och gardiner, samt möbleras en hel del. Dock så skulle jag först vilja inhandla nya gardinstänger till henne. Hade nog passat bäst med silverfärgade tror jag. Men, vi får se. Ett besök på IKEA hade alltså suttit fint. Plus att jag hade behövt såna säng-medar till min å Mattes säng. Nu står våra madrasser på golvet, det är lite jobbigt när de bildas en grop mellan madrasserna varje natt. Freya hamnade där förra natten å vart sådär lagom lycklig när hon inte kom bort.

Wilma kom just in å sa att det droppar ute. Kul. Jag som just tänkte gå å hämta in kläderna som hängt på tork sen igår.

Nå, vi ser ju hur det utvecklar sig. Tänkte dra med kidsen ut idag å ge dom någon slags sockershock. Låter väl som en plan?

Kommentarer
Postat av: Paloma

Här händer det grejer! :) Är det Wilmas tur att få en room-makeover? :D Du, hojta till om ni har plats över till IKEA ;) Tänk om man skulle skaffa sig det där körkortet så att man slapp fråga allt och alla :s :D

Förresten, när jag fått lite ordning på flytten så bjuder jag gärna över dig/er på lite kaffe och fika :) eller varför inte en god middag med ett glas rött till?

2010-08-02 @ 12:55:29
URL: http://xaviera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0