Fasen så dålig jag är på att uppdatera.

Jag skulle vilja ha en ny, mera personlig design till min blogg, då kanske jag hade uppdaterat den oftare? Ska nog bli lite duktigare på de, speciellt nu när jag ska ha sommarlov med mina 2 underbara små flickor.

Men det får bli en annan gång, för nu MÅSTE jag verkligen gå å lägga mig så jag orkar upp imorn, Wilma ska ha skolavslutning som startar i kyrkan kl 9, därefter fika i skolan å sen jobb för min del. Jag tycker om att jobba, så de gör ingenting, men sen, efter jobbet DÅ ska vi mysa. Punkt slut.

Jo, så hojta till om du kan dehär med kådning av websidor, den enkla versionen. Annars är jag rädd att jag måste lära mig det åxå.

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0