Nu vart de ju lite ljusare såhär mitt i natten.

Ny dag, nya möjligheter. Har kollat 2 filmer ikväll. De lustiga var att båda två hade lite samma tema, nämligen "om du är kille, bete dig som ett svin för att få kvinnorna att falla för dig".  Men båda var bra, helt klart sevärda.

Först såg vi denna


Sen denna



Å som sagt. Sevärda båda två, men då gillar ju jag sånna filmer åxå.

Imorgon nångång på förmiddagen åker jag å kidsen till Haparanda med min mamma å mormor, dom skulle hämta nåt från Jysk, så vi hakar på. Kul å komma bort från Pajala en sväng, å dessutom kanske besöka en å annan loppis? DET gillar vi!

Funderar över vad vi ska hitta på till midsommar, nån idé? Inte Erkheikki-backen, tack. Kanske man skulle kocka ihop nåt kulinariskt? Hm...
Måste tillaga ett stycke kalkon imorn åxå. Fasen. Det hade jag glömt. Pip, pip.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0