Möbler, ohyes.

Har handlat mat. Kul. Nja. Gjort en tårtbotten till imorn! Ska ju även plocka ihop mera loppis saker, imorn på eftermiddan ska vi åka å förbereda! Härligt!

Matte var å hämtade hem ett vitrinskåp tidigare, köpte de billigt, 400 kr. Tanken är att jag ska måla om det från träfärgat till vitt. Så är tanken..Tanken, den tanken...

Well. Iom min möbel-frossa så börjar det bli fullt i vardagsrummet. Måste slopa nåt, möblera om osv. La ut en annons på Blocket.se å hoppas på att bli av med nåt. Hellst allt.

Orkar inte knäppa nå bilder nu, nedervåningen i huset är upp och ner, å jag kan inte möblera i vardagsrummet för att Matte sitter där å kollar hockey, AIK - Södertälje. Hejja, hejja!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack :) Jo jag gillade dom där tavlorna på nått sätt :D Söta...

Jo vet du jag tror att sängkappan är värsting dammsamlare :D Men äh jag får ta det :)



Har du bestämt dig vad du ska ha som tvbänk?

2010-09-23 @ 21:15:21
URL: http://artondeoktober.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Okej :) Nja.. vad hade du velat ha för någon? Jag har en lack tvbänk i förrådet :D

2010-09-23 @ 21:59:40
URL: http://artondeoktober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0