Morgonbestyr.

Ska vakna till. Kidsen kutar omkring här redan, allt är upp och ner. Bokstavligen. Hoff. Hur ska jag nånsin få ordning här hemma utan att bli både galen å deprimerad? Skulle behöva ett annat hus, ett med större kök så man slapp fundera på om man verkligen får plats att ha köksbordet i köket. När huset vi bor i byggdes, då tyckte man att köket skulle vara hälften så stort som vardagsrummet, å toaletten ska man typ backa in i å sätta sig för att få plats. Pytteliten. Nä, hoppas på jobb inom en snar framtid så kanske man kan köpa sig ett hus.

Tänkte ta en promenad idag åxå. Det är väl lika? Går ju fort.. Sen hem å titta på röran. Nu är de dags för frukost som kommer att bes¨tå av en drink till mig, som vanligt. :D Kanske klä på sig lite åxå?

Tänkte lägga upp en bild här på mig å mina fina barn, de är alltid roligare med bilder.
Jag och mina donnor för nästan 1 år sen.


Kommentarer
Postat av: Paloma

Såna primadonnor! ;D

2010-09-24 @ 10:15:00
URL: http://xaviera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0