Ont i ryggen.



Om man har ont i ryggen, så är de inte säkert att de hjälper med massage. Nej, inte för mig iaf. Det är musklerna som behöver växa. Ska nog ta mig nån slags promenad/springtur imorn, att göra de någorlunda ofta hjälper mig att slippa ont i ryggen. Att tänka på sin hållning hjälper åxå. Sitt rak i ryggen, efter ett tag, typ några dagar/veckor kommer de kännas att de hjälpt.

Kollade BTW lite film igår. Min syster Pernilla å hennes karl Robert var här, så vi beställde pizza från Smedjan, hyrde film å bara var! Filmen var underhållande, kanske ingen höjdare, men absolut sevärd!

 


Å Gerard Butler är ju sådär fulsnygg som vanligt. Bara DET gör filmen sevärd, hehe...


Så, helgen har alltså gått hyffsat fort. Wilma fyllde ju år i fredags, 7 år! Herregud, tiden går så fort! De känns så underbart bra att jag har fått den äran att ha en så underbar dotter som Wilma. Utan henne, då hade jag inte varit den jag är idag, absolut inte. Älskar henne så himla mycket.
Lördagen spenderades först en snabbis på Kupan med Wilma, sen umgänge med bästa Desiré med familj, sen lunch hos mamma, denna gång tillsammans med alla mina syskon+respektive! Det hände inte ofta ska jag säga. Men det var trevligt, dock gick tiden alldeles för fort. Ja, sen var de då film som jag nämnde tidigare, å sen sova.
Söndag=valdag, bl.a. Röstade rätt med Karro. Fast jag vet inte om hon röstade rätt eller fel, för jag frågade inte. Iaf. Sen hälsade jag å Freya på hos Karro med familj, sen har jag FAKTISKT varit på möte på TOTE. Det var sjukt kul. Ser fram emot nästa gång, hehe...


Nån pump i källarn har gått sönder, så vi har inget varmvatten. Kul. Jag känner mig jävligt smutsig. Men, de är inte mitt fel, får skylla på de iaf...
Ska nog bege mig mot sängen strax.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0