Tisdag, mamma å Desirés hår. Med Timbaland.

Sitter å väntar på att min mor ska kika förbi, sen ska jag besöka vännen Desiré  i frisörstolen. Härligt. Har nu sovit 2 nätter utan min karl, å om jag ska vara ärlig så känns de lite tomt. Freya har ju iofs legat å knorrat brevid mig, men de känns ändå att han inte är här... De lustiga är dock att när jag vaknade imorse så kände jag mig så sjukt utvilad. Jag hade verkligen sovit sådär djupt å bra, inga mardrömmar eller liknande, så morgonen var liksom lugnt. Klarade inte av att stressa ens, så allt gick lagom fort. Jag efterlyser såna morgnar!


Wilma ska ha 7-årskalas på fredag. Jag har förberett ca 0% hittills. Eller, iofs så fick jag ballonger av Desiré, så 5% är väl fixat, men inte pga mig. Hm, man kanske skulle sätta igång?

Lyssnar på Timbaland's "Tomorrow in the bottle". Rock it. Spotify is it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0