TV3 å lördag.

Har funderat över dehär med valet. Jag anser att alla partier måste ha något bra att komma med, även Vänsterpartiet! :D Hehe, nej men på riktigt alltså. Jag ogillar ju såna politiker som måste trycka ner andra för att själv framstå som bättre. Typiskt tecken på dåligt självförtroende.

Jag vet nog hur jag ska rösta. Jepps.

Var på en liten springtur igår. Eller, snarare joggingtur. Fort går de ju inte, men det är jobbigt å härligt, å de känns bra! Man blir lite lyckligare. Ska nog göra om det idag. Tror jag.

Freya har avverkar inskolningsveckan på dagis. Allt gick himla bra, inga störningar, inga tårar. Hon är som gjord för dagis! Skönt, känns bra att man som förälder bara vart lagom hönsig å gjort henne såpass social så hon inte (änså länge) gråter så fort man lämnar henne. Lite creds ska väl dagispersonalen åxå ha? Jadå, dom kan sin sak. De ska jag säga dig, att DU som tycker att det är hemskt att lämna sin 1-åring på dagis, du signalerar ut att de skulle vara otryggt å fel att lämna över ditt barn till utbildade och proffesionella barnskötare. Som i detta fall även har hyffsat många års arbetslivserfarenhet! Fröknarna Carina, Birgitta å Anne på dagis kan man verkligen lita på. De tackar vi för!

Ska BTW försöka hitta den där kamera-kabeln idag. Det skulle alltså innebära bilduppdateringar, så håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag borde också springa men det är så jobbigt..



Å tack för de du skrev :) Så glad jag blir.



Du är också ärlig och det gillar jag :) Tummen upp för såna :)



Nej nej nej vi har inte hus där men Marcus pappa och bror har det. Marcus fammo och faffas gamla hus är det :)

2010-09-11 @ 22:29:47
URL: http://artondeoktober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0