En lördag i stillhet.

Jag har varit halvt på ranten idag. Vi hälsade på hos Karro med familj, sen gick vi hem och kirrade lite tårtor, sen gick vi tillbaka dit å hälsade på Juha istället för Karro hade flytt fältet. :D Trevligt ändå.

Jag å Freya gick hem vid 19:30-tiden för hon var så trött, min lilla skrutt. Matte å Wilma blev kvar å dom har inte kommit hem ännu heller. Hm, Wilma borde ju komma hem å sova snart, tycker mamma. :D
Hon har föresten städat sitt rum idag. Det är inte helt klart, men det struntar jag i, jag är jättestolt! Hon är så duktig, jag behövde inte ens säga nåt. :)

Kollar "Så mycket bättre" på TV4, ett mycke trevligt program. Jag saknar dock inredningsprogram, det är mycket roligare att titta på. Typ, Anders... :) Mmmm...

Men åh vad härligt det är att bara vara! Det ska jag insupa, "så mycket bättre", liksom...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej på dig. Vad glad jag blir! Om du gör något extra gott kan du alltid passa på att vara med i min "månadens kökskreation" för att inspirera och kanske få några nya läsare :) Kram

2010-11-13 @ 21:05:35
URL: http://kvinnan.blogspot.com
Postat av: Deleine

Du verkar ha haft det härligt!!!

2010-11-14 @ 11:21:15
URL: http://deleines.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0