Inspiration

Jag sitter å surfar runt lite, söker efter inspiration till mitt vardagsrum. Jag har tyvärr hittat massor med ideer som jag vill göra något med, men man kan ju inte göra allt. Måste sansa mig lite, tror jag.
Jag har iaf spacklat, ska slipa på ett tag, måste bara röja undan lite saker först så jag kommer fram med dammsugaren, man ids ju inte ha en Freya som släpar runt på slipdammet i hela huset. :D

Sen har jag hämtat lim idag åxå, så kanske, kanske kommer de upp nån våd idag. Det är ju tydligen de som är superbra med Easy Up, att man kan göra bara lite.. Fast nu när jag tänker efter så kan man ju göra de med vanliga tapeter åxå.. Hm.
Nå, hur som hellst. :)

Jag ska även fräscha upp ungarnas leksakskök, det är lite skabbigt. Hittade det dock på Kupan för 30 kr, så jag klagar INTE, för sånt är ju svindyrt att köpa nytt.
Jag kanske anstränger mig å knäpper en bild eller 2, fast just nu har Pamela lånat min kamera. :P

Jag skriver "jag" väldigt ofta. :D

Snart kommer min Wilma hem från sin semester som hon varit på med hennes mommo, gammelmommo å morbror, å gammelmoster. Oj, va gammalt de lät... )

Heippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0