Suddenly Monday.

Politik är sjukt kul. Å jag tycker om yttrandefriheten. Eller, ja, jag brukade göra det iaf. Idag är det tyvärr sämre, för många har blivit så hatiska. Visst, man ska väl få säga vad man tycker, men det finns väl inte bara ett rätt? Jag kanske tycker en sak, och du en annan? Men måste man vara så omogen att man inte bara kan ta dessa diskussioner utan att behöva bli arga? Kan man inte bara låta varandra tycka olika? Måste ju vara såhär krig uppstår. Kanske man skulle flytta till Finland å bli den där enda invandraren år 2010? Hm...

Jag har sprungit på barkbanan med Desiré idag. Fan va jobbigt det var! Vi tog 3 km's rundan. FY! Jag fick håll nånstans mitt i, så vi knallade ett tag. Måste se till att dricka mera vatten till nästa gång, kände mig helt jävla yr. Otäckt.

Sen duschade vi av oss svetten, åkte ut på byn för lite shopping å diverse snokande, för att sedan avnjuta lite Thai-buffé på Dan Sai. Fy så gott de var! Vi dog nästan! Sen en snabbis på Kupan, såklart!

Jag har även bokat bord på loppisen som ska vara i gamla sporthallen lördagen den 25:e september mellan kl 11 å 15 om jag minns rätt. Så kom förbi å fynda! :D

Ska ta tag i dehär med att vila. Tidigt i säng ikväll.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sängkappan beställde jag från ellos.

Tror det är värsta dammsamlaren :S Men äh det blev rätt sött så det får jag ta :D

2010-09-20 @ 21:05:29
URL: http://artondeoktober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0