Tand-data-boob-anfall.

Har sponsrat FTV (Folktandvården) idag igen. Bara 3 besök kvar, så ska allt vara fixat. Hoff, ångestfyllt, dedär stället, dom tar alla mina miljoner... Tur man tjänar lite på Tradera, haha!

Ska packa 2 paket som ska skickas idag. Borde lägga ut lite nya auktioner, men jag har liksom inte orkat. Rätt skönt å kunna sitta själv vid datorn isf, å inte som nu tex, med en bebis i famnen, skrivandes med en hand. Har man tur så ska de ätas från vä-boob, då får man ju iaf skriva med hö-handen, för att bara ha vä-hand att tillgå när man ska skriva tar lääänge. :) Man skulle behöva vinna sisådär 100.000 kr, de hade nog täckt de mesta för ett tag, skönt. :)

Hoppas jag hinner träffa Pamela idag åxå, de är värt massor!

Måste nog sluta, jag får kramp i halva ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0