Rad-hus.

Dagen började soft, Wilma kände för att vara ledig från skolan. Inte mig emot, så starten på dagen vart lagom lugnt/lagom stressig. Inte stressig alls egentligen. Man SKA inte stressa. Då kan man få ont i magen. Jag lever inte som jag lär, för jag brukar stressa som fan. Inte så bra, kanske.

Vi klädde på oss i lugn å ro, gick till fiket å drog lite sallad å smaskiga kakor, sen vidare till Kupan där Wilma fyndade en stor gul plast-anka som egentligen var en kälke/pulka av nå slag. Jävligt ful, men vafan, jag är ju inte speciellt snygg själv heller. :)

Sen öppnis med vuxenprat, fika å sång å sånt. Sen förbi Heli på färgaffärn för att låna färgkarta, vill måla köket, men är osäker på kulör. Hoff. Egentligen skulle man flytta. Till ett eget hus. Hade vart myyycke trevligare, men man får se. Frågan är ju om man vill stanna här? Iofs så kan man ju stanna ett tag, hittills har man ju överlevt rätt bra.

Vilken färg ska jag måla i köket?

Sen vill jag sy, oh, så skoj de hade varit. Ska nog börja i liten skala med en mössa eller kanske byxor eller nåt. Ingenting föör avancerat. ja, så får de bli. En vacker dag. :)

Nu har man just käkat middag, var inte speciellt hungrig, men av nån konstig anledning så vart jag de efter maten. Märkligt. Måste vara hormonellt.

Nä, nu ska jag sluta rada upp grejer, blir bara trååååkkiiggt. Joost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0