En trevlig vistelse lider sakteligen mot sitt slut.

Jag måste säga det, att har man ett liv i den bemärkelse att man inte har någon att ta hand om HELA TIDEN, att man har ett JOBB eller LIKNANDE sysselsättning, så har man fan inte tid att blogga. Nu är de säker måååånga som skulle säga emot mig. Visst, jag kan tänka mig att man kan se bloggen som en högt prioriterad syssla, det är helt okej, jag kan ju inte bestämma vad alla andra ska gilla/ogilla, men jag ser inte bloggandet som en SÅ högt prioriterad sak. Tyvärr.

Med det sagt. Nu sitter jag på Ångsågen. Min allra sista dag här i Luleå. Det känns tråkigt att sluta här, för även om jag hanske inte varit speciellt aktiv fysiskt så har jag ändå upplevt och lärt mig mycket som jag själv kan ha användning för i framtiden på olika sätt. Jag har fått lära mig mycket om färg, kakel å tätskikt, men MEDANS jag lärt mig om detta så har jag trivts tillsammans med alla som jobbar här, å det har gjort hela min vistelse här oförglömlig. Det behövs inte alltid så mycket, de kan absolut räcka med ett trevligt bemötande.

Det gillar vi.

Jag slutar vid kl 15 idag å åker då hemåt med syster å bror. Först ska det packas till förbannelse, men sen så...
Lite ångest, men samtidigt kul att komma hem å träffa mina barn å min sambo.

Väntar på att julen ska komma å gå så det sen kan börja hända saker. Jag gillar när det händer saker, det ska fan inte bara vara TUST.

I väntan på min "fröken" ska jag gå å fortsätta vara sådär kvinnligt svullen som man blir ibland. Heippa.

Kommentarer
Postat av: angelica

ja jag ska försöka sluta tönta mig och faktiskt göra de idag :D

2010-12-10 @ 09:20:12
URL: http://ngeliica.blogg.se/
Postat av: milla

"kvinnligt svullen"

Hahahaha, vilken skön sägning ;)

2010-12-10 @ 09:59:16
URL: http://millasplejs.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sv; Jag har aldrig varit hos den här Eva och tatuerat mig tidigare. Hade tänkt boka tid i Piteå hos no remorse tattoo, men de är uppbokade till sommaren. Och har hört talas om denna Eva då vänner och bekanta varit hos henne och tycker att hon är bra, bland annat Angelika (kompis från Aapua), och Eva Törmä. Vet även att sandström har varit till henne. Jag tatuerar mig annars hemma, men när jag vill ha något avancerat så vill jag gå till någon som har erfarenhet och vet vad de sysslar med. ;)

2010-12-10 @ 13:53:47
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: angelica

jo tusan håret vart av rakad på min vänstra sida :)

hm ja du rapunzel of sweden har ganska så bra hår, jag tror till och med dom har rött :D att färga löshår kan både gå bra eller så dåligt eftersom man inte vet i förväg om de är färgat eller behandlat med nå annat konstigt. annars är de ju bara å spana på tradera där brukar dom ha en massa rätt så billiga löshår, de mesta hår går att locka bra oxå iaf om de sägs vara "äkta hår" jag törs inte säga hur bra de går att locka syntet hår, och att färga syntet hår är nog ingen idé att ens tänka tanken färgen lär nog inte fastna särskilt bra.

2010-12-12 @ 11:02:35
URL: http://ngeliica.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sv; Det är jakob som har gjort dem. Vi köpte maskiner för tre år sedan, som en kul grej, så får han tatuera mig om han får ork, tid och lust. :)

Själv har jag inte provat tatuera än, men skulle vela testa. Det får bli hur fult det vill, men jag skulle vela ha gjort en helt egen någon gång. :)

2010-12-12 @ 11:26:35
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sv; Ja det "fula" tatueringarna är nog de bästa. :) Ska i alla fall prova göra på mig själv snart. Var på väg igår, men tog för lång tid att komma fram till ett motiv. Om jag orkar ikväll så kanske jag får mig en ful tatuering. Behöver hjälp med att ställa iordning maskinen, så måste vänta tills jakob kommer hem.

Tycker i alla fall att mina personligaste lite snea och konstnärligt fula tatueringarna är de finaste. Det är dem som gör mig gladast. :)



Kommer förmodligen inte gå så bra då jag inte ens kan följa ett sträck på ett papper, och jag får lätt kramp i fingrar och handleder pga något ledproblem. :/ Men jag kommer ändå att gilla den. (om det blir av och jag inte fegar ur.)

2010-12-12 @ 14:26:22
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: angelica

haha jo då, sen när jag känner att jag inte ser ut som ett freak :P ahh men de blir nog nice :D vad är de för fäste? tejp/clips/ceratin?

2010-12-12 @ 19:21:50
URL: http://ngeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0