Jag gillar en god jul!

Jag har kommit på att jag skulle vilja ha en ny webläsare. Sitter hos min syster nu, hon har Google Chrome å den rockar jämfört med Explorer. Stört å tycka att en webläsare rockar, btw...
Överlevde julhandeln igår. Har bara nån liten pinal kvar att inhandla, sen är de klart. Inte stressigt alls, jag tar de lugnt. Eftersom vi lejt bort matlagningen till catering-grannen så slipper jag ALLT vad julstress heter. Det måste vara de bästa jag gjort, för då hinner man åka till Luleå dagarna före julafton å handla julklappar, utan att stressa hem till nån halvdöd gris eller ofärdiga köttbullar. Gillas!
Juldagen funderar jag över fortfarande, ska man gå ut? Alltså, jag har ingen lust alls. Vet inte varför. Har nog blivit lite för bekväm i att vara hemma. Dock brukar de ju vara trevligt att träffa folk. Fast iofs, dom jag verkligen bryr mig om ser jag ju till att träffa när jag vill iaf. :P
Jag har bunkrat upp med nya favvo-teet från Willys, 3 förpackningar, de ska väl räcka ett tag hoppas jag. Gott.
Pratade just med min sambo, han skulle hoppa in i bilen med kidsen nu å komma ner hit å handla lite. Sen åker vi hem allihopa å slår in dom sista julklapparna, sen är det ara att invänta tomten!
GILLA!
Å God Jul, föresten!

Kommentarer
Postat av: Deleine

Sorry att jag inte hörde av mig men jag rände med Kristina på stan. Vi får ta en kaffe nästa gång du är ner.



Å du bruden, GOD JUL!

2010-12-23 @ 15:31:23
URL: http://deleines.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0