Liten update.

Men hoff! Nu känns de som att jag pausat från vardagen alldeles för länge. Kom på idag att jag kanske skulle tvätta lite kläder? Man vill ju inte bli med 8 maskiner smutstvätt igen, huvva.

Ska strax gå å hänga upp maskin nr 2 för idag, sängkläder.

Men iom jul å sånt så har man ju hunnit med en massa annat skoj istället för hushållsarbete, å det är FAN så de ska vara åxå! Man ska kunna ta de lugnt å bara vara, de är de som är meningen, å jag tycker att jag har lyckats ganska bra iår, faktiskt. :D

Väntar/hoppas på en IKEA-resa på torsdag. Övriga Haparanda åxå såklart. Ska nog köpa blöjor. Typ.

Nyår skall intas med lugn. Förhoppningsvis med trevligt sällskap, det betyder allt!

Försöker planera in en fotografering med bästa Jocke, åååh va skoj de ska bli! Hihi... Ska se till att ha massor med tid så vi hinner få lite kvalitetstid ihop åxå, vi ses alldeles för sällan, sjukt tråkigt.

Men, nu hänga tvätt alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0