Onsdagen.

Onsdag är de väl idag?
Har spenderat dagen med en promenad, betalat bort en GAMMAL skuld å umgåtts med Berith. Tiden rann iväg. Hämtade Freya, gick hem å pulade på med löshåret jag beställt. Spännande. Sen ut igen å hämta Wilma, sen middag på fiket, sen ICA å hämta paket å SEN äntligen hem. För att diska. Nu sitter jag här å bara sitter. Det kunde vara värre.

Imorn ska jag kontakta ett stycke M för att bestämma tid för ett möte. Hoppas vi kommer nån vart med mig, haha! Jag vet inte riktigt själv vad jag ska föreslå för åtgärder, men vi får se imorn, vi kanske möts halvvägs.

Nån annan än jag som saknar "Arga snickaren" på onsdagar?



I know I do...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0