Sann lycka.

Har upplevt 2 superbra dagar tillsammans med min söta, fina, proffsiga, duktiga Desiré! Är så glad över att hon frågade mig om jag ville vara med å hjälpa till med att organisera upp dansföreställningarna som hon å hennes elever på Kulturskolan komponerat ihop! Helt underbart, å jag har trivts varenda minut!

Nu sitter jag å firar med lite musik å ett par pepparkakor. Sängen väntar efter en snabb dusch. Imorgon tidigt går färden söderut en sväng. Ska shoppa de sista julklapparna samt baka en tårta. Kanske träffa en vän? Kanske dricka kaffe? Eller bara säga "hej".

Jag fick hem min kärlek igår, å honom ska jag pussa på ett tag innan jag somnar. Nu blev det massor att gör, märker jag. :D

Bäst att jag avslutar här så jag hinner med allt.

Gonatt, å god jul, å lev väl, å Guds frid. Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0