Tee, av den bästa sorten.

Sådär, nu finns både tid och energi för att lägga in lite news här. Jag har fortfarande utbildning inom färg, i Luleå. Jag trivs riktigt bra, å det verkar nästan som att jag kommer att kunna grejja dehär. Det är ju massor att ta in, verkligen, så jag försöker att fästa så mycket som möjligt.
Igår var vi in på Barnens Hus å handlade lite julklappar till barnen. Tyvärr fanns inte det som vi hade tänkt ut till Freya, men det skulle komma in på ett tag. Trist att hon som jobbade där inte kunde gå å ta reda på de åt mig, hon sa istället att jag skulle ringa in å kolla. Vadå onödigt? Äh, hon kan gå en kurs i service tycker jag.
Har även svängt runt på Storheden en sväng, jag å lillasyster. Vi hade lika roligt som alltid.
Mitt nya favvo-te kommer från Willys, deras egna märke. Lugnt de bästa jag druckit, ska handla med mig massa sånt hem. :D
Nu ska jag slänga i mig frullen å börja bege mig mot cenrum, undrar om det är sådär jättekallt idag?

Kommentarer
Postat av: Deleine

Åh när ska du komma förbi här då?

2010-12-01 @ 16:03:42
URL: http://deleines.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0