Vin+negerbollar is the shit on a annars rätt hyffsad tuesday night.

En helmysig tisdagskväll. Ett halvt glas rött efter en milt uttryckt fuktig upplevelse i bastun med båda brudarna! Dom röjde järnet med vattnet, Freya klämde fingret i bastuaggregatet å försökte dessutom fly hals över huvud när mamma kom å skulle duscha bort schampot ur håret. Wilma är så stor, hon väntade tills jag å bebis var färdiga, sen duschade hon av sig själv på 2 röda. Så stolt är jag.

Mina aggressioner från igår har lagt sig, så de var ju skönt. Jag slapp alltså få psykbryt.

Jag har i huvudet pluggat lite tätskikt. Jag fick en funderare å ringde upp min handledare Stefan för att kolla upp hur det nu EGENTLIGEN stod till med dehär med att tätskikta duschdel i en bastu. Han är så himla duktig, denna Stefan, jag är så imponerad. Undrar om de finns något som han inte vet, eller har en tanke kring? Ja, jag vet inte...

Nu ska jag fortsätta här, å vänta på att Wilma bakat klart NEGERbollarna. Gott, gott... :D

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv; Nå det är bara jag som är så pass osäker på det, eftersom jag bara gjort en tatuering nu. Och den blev ju som den blev. ;) Jakob däremot har ju i alla fall gjort en si sådär 25 st tatueringar, men har tatuerat ännu fler ggr då han har fyllt i efteråt då allt inte läkt sig bra.

2010-12-14 @ 23:17:26
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja det var ju värsta fynden ju :)



Har du hittat någon plats till ditt växthus? :)

2010-12-15 @ 13:30:21
URL: http://artondeoktober.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sv; Haha, nå det vet jag inte. Men med mina "konstnärs skills" inräknade, så kanske man får säga att det blev bra.



Jag är bra på andra saker, men pillergöra, naee... Fast tack iaf. :D

2010-12-15 @ 18:59:48
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0