Kalender

Idag är de typ... Tisdag? Stört att man virrat bort sig bland alla helgdagar totalt, likadant varje år. Freya har lärt sig att röja järnet, hon tar sig lite hit å dit med hjälp av backväxeln, rullar runt å sitter på knä när tillfälle ges, dock med stöd, nån jävla superunge är hon ju trotsallt inte. :) Funderar dessutom över ifall hon håller på att få tand 3+4, det är ett jävla gnäll på kvällarna, å igår höll hon på att tugga i sig farsans hand. Ett tecken på tänder om du frågar mig.

Å när Freya skaffar sig tänder, ja då tappar Wilma sina! Hon har tappat 2 st hittills, å nr 3+4 är då i hennes fall lösa. Kommer till mig ibland å säger "mamma, jag vred om min tand som en nyckel". Härligt. Tur att man inte är känslig. :) Dessutom fick jag en egengjord "nästan 1 veckas-kalender" av Wilma. Hon har tagit ett A4:a, tejpat fast 3 turkosa hjärtan med siffrorna 1, 2 å 3 på, å sen 3 lila hjärtan med siffrorna 4, 5 å 6 på. Under varje hjärta har hon skrivit saker. Såhär står de:

1. JAG ELSKAR DEJ 
2. TILL MAMMA FRÅN WILMA
3. TiLL MAMMA FRÅN FREJA
4. MAST
5. DE JÖ JAG ÄLSKAR ÅKSÅ PAPPA
6. VARFÖR SKAB VA PÅ DOP

Jag fattar inte allt, men de är nog inte meningen heller. Nu ska jag gå å käka nåt, tror jag. 

Kommentarer
Postat av: milla

nå så sött!!!

2010-01-07 @ 15:54:33
URL: http://millasplejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0