TGIF!

Idag ska jag ut, så är de bara.

Sitter otåligt å väntar på att sambon ska komma hem så jag får bege mig UT! Att man ska behöva sitta inne å sura när de är så fint väder, nej, usch. Bara skorna på, så är jag klar. Ska man månne grunda med lite vatten så man inte dör? Kanske en bra idèe.

Hade jättemysigt imorse med min bebis. Vi myste i sängen, sen helt plötsligt sticker hon in sitt lilla pekfinger i min ena gigantiska näsborre å vrider om. Fick näsblod för första gången i hela mitt liv. Tack Freya. Hoppas bara att själva näsblodet, å näspetningen från bebis åxå då, var en engångsgrej. Jag har inte lust att få det fler gånger. En gång räcker.

Nästa vecka, hellst onsdag em, men mycke möjligt tisdag fm, så drar jag till Luleå. Ska pausa från vardagen ca 1 dygn å umgås med syskonen. Ser fram emot det, MYCKET!

Första officiella loppisdagen hade vi igår, fick sålt lite grejer, men hoppas på att bli av med mera. Det fylls på dagligen. Igår tex. så var min mamma förbi med ett släplass med grejer. Alltid skoj! :D Så snälla, kom å fynda grejer, de är superbilligt! Loppis SKA vara billigt. Ibland har man varit på loppisar där säljarna verkar vara ute efter att tjäna storkovan. De slutar med att det inte får sålt nåt. Loppis är billigt, annars är de inte loppis. Punkt slut.

Ikväll så kan det även hända att de blir en bastu för mig. De hade vart skönt. Egenligen borde jag joxa med tvätt å sånt, men hur kul är de? Man får ju ändå aldrig göra klart nåt så lika å skita i de.

Nu skall jag påbörja lite grundning med vatten inför ett par timmars utevistelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0