BVC

Idag har Freya tid hos BVC-läkaren kl 11, hon ska få 1 årssprutan, även om hon inte blivit 1 år riktigt än, men denna tid var den som passade oss bäst. Hoppas att jag kan promenera dit med vagnen, skulle verkligen behövas, å dessutom skulle de nog vara rätt så skönt åxå. Men, vi får se vad storasyster säger. Hon gillar ju att cykla. Iofs så kan ju hon cykla även om vi går, men hon tycker som att det är roligare om alla cyklar. Nu har jag ju t.o.m. skaffat en cykel till min sambo. För 50 spänn på loppis. Billigare blir de KNAPPAST! Enda "felet" med cykeln var att man måste byta framdäck p.g.a. punktering, så det var ju ingenting.

Freya fyller år på lördag, så jag ska vara å spana efter presenter till henne, några stycken små, billiga. Kanske nåt som hon kan ha som minne när hon blir äldre? mammas lilla prinsessa. Tiden går så fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0