Smör

Nu behöver jag hjälp. Jag skulle behöva massa julklappstips! Mina 2 små brudar ska ha julklappar å sen så vill jag gärna ge något till mina syskon å mina föräldrar. Bara nåt litet.

Meningen med julklappar är väl ändå att man ska ge något till nån som man tycker om, för att man vill ge, inte för att man måste?! De tycker jag iaf, å så gör jag.
Kanske Matte åxå ska få något? Det återstår att se hur snäll han är... :D

Hade en märklig dröm förra natten. Jag drömde om ett bastu-gäng som huserade i vårt kök istället för i källarn. Det slutade hårt. Jag vet inte varför jag kan drömma såna konstiga saker, det är som på riktigt, fast ändå inte. Jag måste iaf berätta om detta till dom det berör.
Appropå drömmar så drömde jag ju för ett tag sen att jag var å skar sönder grannens däck med en morakniv med gult skaft. DET var en verklig dröm, men jag gjorde de för att jag var sur på nån för något, så det var där de sprack. Sen så var däckena hela, hoff, tur de. Det hade kunnat bli dyrt.

Jag borde gå ut idag. Wilma hade en önskan om att få gå på badhuset, det är nog inte helt omöjligt. Freya vill nog åxå hänga på... Fast Wilma vart ju faktiskt lite snorig imorse... Hm. Ja, nå.

Jag ska slita mig från datorn nu, Freya blev mysig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh nej vad tråkigt. Såg nu att den låg i ett tokigt filformat. Gå in och kolla igen om du kan se den!

2010-11-20 @ 16:05:06
URL: http://kvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0