Befriande resa lider mot sitt slut.

Idag har de hunnit bli torsdag. Jag måste säga att denna vecka gått alldeles för fort. Jag älskar att umgås med min Wilma, det känns så enkelt å befriande! Vi har shoppat loss en massa, men jag önskar att vi hade kunnat handla ännu mera, för en enda gång i livet ska man väl få göra sånt åxå? Hur som hellst, jag ångrar verkligen inte att vi tog den här tiden för varandra, för det behövdes verkligen!
*
*
Igår kväll gick jag över till grannen å hälsade på, en vän som jag inte träffat på ett tag. Det var så trevligt å bara sitta å snacka, sånt hinner man ju med alldeles för sällan, å det känns kul att man faktiskt ÄR vänner fortfarande trots att vi inte bor på samma ställe osv. Nå, kul hade vi iaf, mycke att diskutera. Vi konstaterade även att motocross är en rätt meningslös sport.
*
*
Nu ska jag vänta på att Wilma vaknar så att vi kan börja packa ihop oss. Skönt att ha sånt färdigt å slippa stressa.
*
*
Anländer till Pajala på em idag, längtar faktiskt hem. Men bara lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0