Semester

Jag har fått en ny radio, en vit, himla snygg är den. Jag ska fota å lägga ut här. Sen.

Jag hade ju planer på att måla idag, kanske t.o.m. sy lite, men min käre husband to be ligger å mår obra. D.v.s. dåligt. Å då kan det vara svårt att göra nåt viktigt helt själv, du vet.

Kvällen skall spenderas till att packa mammas kappsäck, för imorgon drar jag å Wilma-Bus mot sydligare breddgrader (läs Luleå) å myser på med syster/moster Pernilla, enligt bild här nedan.



Hehe, jag gillar att lägga upp bilder på min syster, hon är liksom så gladig! Å man blir destomera gladig av henne.

Jo, just. Freya ska alltså hänga med pappsen sin i alldeles för många dagar. Med det menar jag ju såklart inte att det skullevara något dåligt för henne, nej, de är nog snarare mamman här som oroar sig för att pappan kommer vara en mera självklar favorit efter semesterdagarana i södern. Nej, så ska man inte tänka. Mamma är alltid mamma, å mamma är bäst! JAG ÄR BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0