TGIF!

Har shoppat lite. Även om second hand är de bästa som finns, så kan man inte köpa allt där. Tyvärr. Gick av en slump förbi Asterix, en frisörsalong här i samhället, å såg att hon hade rea på massa schampon, balsam å stylingprodukter, så jag shoppade lös! Schampo för 100 kr och hår-lera å spray för 50 kr/st. Billigt!

                                 

Sen då? Jo, jag har köpt färg, så i helgen så SKA jag måla. Jag måste fan få fingrarna ur nu. Har tagit ett gäng "före-bilder" på alla mina utsatta objekt, så jag smäller upp allt sen när de är klart!

Sen då..? Jo, overallen som jag vann på Tradera, den var helt okej för 126 kr. Nån fläck här och där, men det visste jag ju om så de var inge nytt. Har dock inte provat den på fröken Johansson än, så vi får se om den passar. Hoppas.

Idag ska jag dra med min Desiré på thairestaurang, mys-pys. En öl ska hon åxå få, de är hon värd. :D

Freya sitter å käkar macka, eller, vi hade inge bröd hemma så hon fick nöja sig med korvbröd. De gick ner mycke bättre än vanligt mjukbröd... Hon har iaf kommit på att man ska äta smöret först utifall att man inte orkar allt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Igår blev det shopping och myskväll :)

Idag blir det bara lugnt, försöker få till

designen så jag hoppas att det går bra :)

Jobbar ikväll men det kommer bli kul :)

2010-10-02 @ 13:42:57
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0