Back on track.

-"Hej, å välkommen tillbaka!!"

-"Tack så mycket! De känns trevligt att vara tillbaka!"
-"Hur står de till med dig, vi har ju trotsallt suttit på helspänn nu i flera veckor eftersom att din dator helt plötsligt gick sönder?!"
-"Jag vill inte gå in på detaljer av hänsyn till min familj och mina vänner, men det är som sagt roligt att vara tillbaka igen!"
Å Terese, jag ska fixa bilder på stolsdynorna å sänggaveln så fort det bara är möjligt! Spännande lasagne du lagat föresten, det lät som något i min smak, helt klart. :P
Jag tänkte IAF berätta att jag skaffat mig ett sånt där "7-4"-jobb, så på dagarna försöker jag vara trevlig å hjälpsam å samtidigt trivas. De senast nämnda har jag INGA problem med, jag har verkligen hittat mitt drömjobb, så jag hoppas att de resulterar i att jag sköter mig på alla andra sätt åxå.
Mannen är bortrest, på semester i STHLM med sina bästisar. Jag är så himla glad för deras skull, alla 3 behövde verkligen komma bort å göra något ihop, de borde dom göra oftare, hoppas dom får mersmak. Trots att jag saknar honom, så ville jag verkligen att han skulle åka, det måste ju vara de som kallas kärlek? I sure hope so.
Vi har just tryckt i oss lunch, jag å kidsen, så nu ska vi klä på oss å gå ut på en stund. Jag ska gå å lägga mig i "mat-åka-ner-i-magen"-läge först.
Äckligt god sallad:
2 hårdkokta ägg, skiva med äggskärare
Lagom mycket fetaost, valfri sort. Jag föredrar Zeta's, den smakar på riktigt.
1 tomat i tärningar
7 cm gurka i skivor/stavat/tärningar.
1 näve krispig ruccola
Lite svartpeppar å cayennepeppar
Några duttar Sweet chili-sås, å ibland har jag åxå i färdig Mexicana-dressing, stark å gott.
Ungarna fick våfflor.
Hej.

Kommentarer
Postat av: Paloma

Konstigt det här... Istället för att ringa dig eller vara förbi så går jag in på din blogg lite då och då och LÄSER om vad du har för dig under dagarna! Vi umgås digitalt istället för organiskt!

Hursom, du verkar må bra och allt flyter på :D

Ps. tycker ändå att vi borde styra ypp en get-togheter-day och surra big time! ;)

2011-04-04 @ 14:04:26
URL: http://xaviera.blogg.se/
Postat av: Paloma

Tack för ditt svar :D kommer mest troligt bolla lite fler tankar och funderingar kring detta i nästa inlägg :) Kuligt! :)



Btw; GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! :D

Säg till när du har lite tid över, typ på onsdag som du skrev tidigare :) Tid och plats?

2011-04-05 @ 00:40:38
URL: http://xaviera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0