Digi-what?

NU ska jag uppdatera. Man har ibland fullt upp i livet, så då får mindre viktiga saker ge av sin tid för att man ska hinna göra det som betyder mest, å de som är avgörande för om man mår bra eller inte.

Jag har påbörjat praktik, igen, ja. Men den här gången är det inom en bransch som man faktiskt kan få jobb inom. Jag är på en brädgård/butik. Å jag trivs så sjukt bra, har verkligen hittat rätt. De roligaste är utmaningen, man ska inte kunna allt på engång, men det underlättar om man nändå känner att man är intresserad, för då är de lättare att lära sig. Jag trivs sjukt bra!

Nu ska jag dissa detta än engång för att klä på mig å åka iväg till Digitorum.

Ha det, vi hörs nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Hej! Har inte provat formarna ännu, men det står att det är viktigt att diska dem ordentligt innan bakning. Hoppas att det ska ta bort den eventuella plastsmaken.

Mvh, Johanna

2011-02-10 @ 19:37:35
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0