snor-segt här, ohyes.

Nu har de vart lugnt med uppdateringar här. De kanske betyder att jag haft nåt att göra? Jajjemän! Vi har ju köpt ny soffa, så jag har verkligen gjort allt för att använda den så mycket som möjligt.



Den ser ju hyffsat skön ut, inte sant?!

Ja, sen så har ju mannen varit hemma, å då måste man ju passa på att umgås med honom. Veckan innan det så var syster här å myste med oss. Vi hann göra ett par hälsa på-rundor, vilket alltid är trevligt.

Nu sitter jag mest å har ont i magen. Jag tror jag vet varför, å de kommer att gå över. Hoppas jag.

Ska ta mig ut idag, hade jag tänkt.

Nå, hej hej.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Inget jag tror intresserar dig tror jag iaf :)

En stengammal bibel och psalmbok.

Jag har varit ute efter det jätte länge och idag på kupan så bara var dom där :)



Snygg soffa förresten!

2011-01-11 @ 22:43:19
URL: http://artondeoktober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0