Datorhaveri, sportlov and back on track!

Nu ska jag berätta vad som hänt en är familjemedlem, vi kallar honom "Datorn". Han gick å la sig en kväll i vanlig ordning sen vaknade han aldrig morgonen därpå. De visade sig att han behövde en organdonation, en ny hårddisk. Det innebär alltså att ALLT som vi sparat på hårddisken försvann. Trist, men vi får iaf tillbaka Datorn levande, de kunde alltid varit värre.

Förra veckan var de sportlov, å jag var ledig från jobbet HELA veckan. Vi myste på hemma, för att avsluta veckan i Luleå hela familjen! Vi åt god mat, lekte på Leos lekland å dessutom så tog Matte med sig barnen å bowlade. Jag stannade hemma med Freya å lillasyster å myste på. Iom att lillasyster valt att flytta ihop med sin man, så hjälpte jag henne att klä en sänggavel å 2 stolsitsar, det blev mycket fint, å hon var nöjd. Spännande att höra vad hennes man tyckte om allt, hehe...

Igår, måndag, var jag alltså tillbaka på jobbet igen, med nya krafter, minst sagt. :D Jag trivs så himla bra här på Digitorum, det är en riktigt bra arbetsplats! Idag ska vi ha möte med ett par roliga typer, sånt är alltid trevligt! Annars vete fan vad jag ska hitta på, men det finns alltid NÅGOT att göra.

De var de, de.

Kommentarer
Postat av: Paloma

Shit! Vad irriterande det med datorn :S Det hände mammas dator med (när jag bodde där) och ALLT försvann.. och där står man.



Mysvecka du fick! Härligt med lov :D

Men det hörs att du trivs med come backen ;D

Vi trivs med våra arbeten - det är det inte alla som gör! :D

2011-03-17 @ 11:19:47
URL: http://xaviera.blogg.se/
Postat av: Terese

Jag vill ju se sänggaveln och stolarna!!:)

2011-03-19 @ 16:35:39
URL: http://tygerbloggen.tygern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0