Första dagen på resten av vårt liv.

Dagen har vart BRA! Även om jag smått påbörjade dagen med att hugga mig i handen med en borrmaskin. Det blödde som fan, men nu verkar de ha lugnat ner sig. Irriterande...
Idag har vi officiellt slagit upp portarna för våra nya butikslokaler, det har varit bra med folk, vilket är RIKTIGT skoj! Man lär sig nya saker varje dag, å träffar så himla många roliga människor. De bästa av allt är alla underbara arbetskamrater jag har, alltså, ALLT är ju bra. Hoppas bara att jag inte är inne i nån jävla bubbla som i takt med att klimakteriet närmar sig helt plötsligt spricker å gör att jag blir värsta kärringen som alla bara hatar!
Jag ska gå å steama med den springande Milla-grannen, hon bara springer å springer. Hoppas hon inte springer runt i steamet, bara...
Vi har kommit fram till att Wilma kanske är allergisk eller nåt, mot mjölk. Freya har kökat massor å bajsat ner sig. Jag älskar mina fina barn så himla mycket.
Jag har fått en ny vän som jag åxå älskar litegrann. Fast de är hemligt.

Kommentarer
Postat av: Paloma

sv; Helt sjukt kul ju! :D När jag väl fattade det hela blev jag så glad att jag typ halv-skrek till Danne att du fått jobb! (han tycker också att det är kul men han fattade som inte varför jag skulle skrika när vi satt bredvid varann i soffan) Jag är så glad för din skull- för du är glad och du trivs! :D

Det var riktigt fint och allt var så organiserat och städat där :) Ja, Marcus är fan bra! Han tog emot mitt lilla specialjobb med öppna armar :D

2011-05-17 @ 09:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0