AIK.

Kollade fotboll igår, Svenska Cupen. AIK-IFK Göteborg. AIK vann, såklart. Det var mycket spännande, mer än så behöver man inte säga.

Funderar mycke kring framtiden, jag vet inte varför, men de känns som att tiden går för sakta, även om jag vet att den går alldeles för fort. Vad ska man egentligen hitta på då? Finns de nån framtid här i Pajala? Måste vi flytta? Hur ska de gå med allt? Inte för att jag är orolig eller så, faktiskt inte, men man vill ju som veta. Jag vill kunna planera. Jo, jag är lite av ett kontrollfreak, de är ju sant, men vafan. Nåt måste man ju få roa sig med.

Jag skulle gärna vilja starta eget, å jag har några idèer, alldeles för många egentligen. MEN, man får se vad de blir av allt, kanske en vacker dag. :)

Imorgon är de vardag igen, Wilma kommer hem efter en helg med farsdagsfirande å fammo-påhälsning, så hon är säkert nöjd. :) Har saknat henne, men de är viktigt att hon får vara med sin pappa å fammo åxå, det är tyvär inte alla förunnat. Sen så kommer ju min lillasyster hit åxå, från Luleå. Hon är ledig några dagar, så då skulle hon passa på. Så himla synd att vi ses så sällan.

Min lillebror är ju dock här lite oftare, å det är så mysigt att ha honom här. Låter kanske konstigt, men jag gillar mina syskon, å de känns som så hemtrevligt på nå sätt.

Har ju föresten åxå firat farsdag idag. Först kom min pappa, Ola å Emelie hit till oss å åt smörgåstårta å drack kaffe. Vi tjattrade på ett tag tills dom skulle åka, då passade jag, Matte å Freya på att åka till min mamma som hade bakat gräddtårta, dagen till ära. Där var även min morfar, så vi grattade honom åxå på farsdag.

Funderar på en tripp till Övertorneå/Haparanda nu i veckan när lillasyster kommer, får se hur de blir. :)

Nä, nu är klockan för mycket, vi måste sova, hoppas åxå Freya är på sov-humör idag.

Kommentarer
Postat av: Teemu

du är bra på uppdatera

2009-11-15 @ 22:36:44
URL: http://irwingoodman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0