Sån där längtar efter folk, projekt å renlighet.

Halsen gav upp igår, vete fan vad som egentligen hände, men nu verkar allt vara okej igen, något sånär iaf. Imorse lät jag som en 15 årig snubbe mitt i målbrottet som dessutom rökt på av de ena och de andra, å på de tagit sig en stänkare typ whiskey. Aah, precis, förjävligt. Fast man ska inte klaga, för hellre de än att bli sjuk, få feber å hela den biten.

Sitter å funderar på julklappar till mina barn. Freya är väl kanske inte lika kräsen som Wilma är, å de är ju en himla tur. Ska kanske ut å spana runt lite idag om jag orkar. Får se.

Längtar till julen, vi åker ju söderut då, den 21:a eller 22:a skulle vi åka, minns inte riktigt vilken dag.. Skönt med en paus från vardagen, å så himla kul att träffa Matte's familj igen, tycker så himla bra om alla där borta. Jag har haft tur, de må jag säga.

Annars är de väl vardag här.. Kanske åker till min mor å käkar köttsoppa till lunch, hon hade kokat igår. DET är däremot vardagslyx, liksom att jag fått sova heela natten!

Okej, när man har bebis å ammar så måste man ju vakna hur som hellst, men jämfört med andra nätter den senaste tiden, så har förra natten varit LYX! Freya har vaknat ett par gånger för att äta, nån enstaka gång för att böka å fisa lite, så nu kan jag inte klaga alls! :) Hon kanske kände att morsan var lite ranglig?

Fröken Wilma har f.ö. redan börjar fejka sjukdomar för att slippa "skolan". Är inte 6 år liite för tidigt?? Tur att man var likadan själv för inte så herrans många år sen, man kan ju knepen, så stackars Wilma kommer inte att få de lätt. :)

Sjukt sugen på nåt slags projekt är jag åxå, har några ideer, men de måste planeras mera, inhandlas lite saker, tvinga Matte att bygga lite grejer. Sen ska de städas här åxå. Speciellt Wilma's rum, där ska de städas, rensas å framförallt SLÄNGAS grejer! Skönt ska de bli.

Ska bortsätta dagdrömma lite nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dagdrömma är otroligt skönt, men de man dagdrömmer om får man ju i dem flesta fall - DRÖMMA om. :)

2009-11-26 @ 16:01:59
URL: http://wwwyonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0