Den sista måltiden. Utan mat.

Nu är de såhär, att vi ska snart åka iväg på semester. Det är inte alla förunnat med semester, så jag är lite extra glad. Känns sjukt kul att de faktiskt blev att åka. Härligt. Hoppas på bra väder iaf NÅN dag, men ska de inte vara bättre väder söderut, så är de väl?

Var ut på thairesturangen idag, med min Pernilla, ååh va god mat dom hade idag. Friterade crabsticks bl.a. å nej, de låter inte gott, men jag blev positivt överraskad ska jag säga!

Var även en sväng förbi Kupan å fyndade en väska, mycke bra. Bolaget å shoppade röd saft. Konsum å shoppade choklad. Borde kanske ta en bit?

Har packat färdigt allt som ska med. Typ. Skorna ligger i hallen å väntar ännu, men de är ju lugnt. Sen ska jag hänga lite tvätt. Matte som ska köra hela vägen, ligger å sover. Jag är ju lite handikappad, har ju inget körkort, så han kär hela vägen, vilken kille jag har, å liiiite kär jag är i honom, haha!

Nej, nu sista rycket, så kan man slappna av sen. :P

Puss.

Kommentarer
Postat av: Paloma

Fan vad soft med semester! Hoppas ni har det riktigt gött! :D Men när du kommer tillbaka, så hoppas jag att jag har fixat till det lite här hemma så får du komma och hälsa på ;)

2010-08-08 @ 20:17:54
URL: http://xaviera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0