Slut-station, på svenska. Inte på engelska.

Nu har jag begett mig hemifrån för att slippa städa. Ja, för om de är stökigt hemma så städar man fast man inte vill, om man är hemma alltså. Så jag har gjort de lite svårt för mig genom att inte vara hemma. Å jag lovar, jag har de myyyycke trevligare här hos Desire än vad jag hade haft hemma i mitt stök. Här är de inte bara städat, de är lugnt å inte så ensamt heller. På samma gång? Jepps. För jag slipper stressa över att de ser förjävligt ut hemma. Jag tar tag i de sen. Men just nu finns de viktigare saker att göra. Å va är de? Ja, fantisera lite om framtiden t.ex. I slutändan så är de nog viktigast att man mår bra, å hur man sen tar sig dit till "slutändan", de är nog mindre viktigt. Men sen får man väl hoppas att man kan stanna i Slutändan så länge som möjligt, för vem tycker inte om att må bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0