Söndag+kaffe.

Sådär, då har man både anlänt å landat här i Nynäshamn. Skitväder har vi, tyvärr, men vi får väl hålla tummarna för att solen väljer att visa sig NÅN dag iaf.

Söndag idag. Lång dag har de varit, har inte gjort nå vettigt. En liten promenad å massa kaffedrickande, plus trevliga diskussioner med "grannen".

Kaffe är rätt gott... Imorn äre måndag, å vi ska väl förhoppningsvis hitta på nå skoj, skulle vara kul att komma ut å göra nåt.. . Har fått ont i min vänstra vad, vete fan varför. Det gör att jag inte kan gå vanligt, för att.. Ja, det gör ont, helt enkelt. Jävligt irriterande, hoppas att de går över, jag vill hellst undvika att amputera, för jag behöver mitt ben. *håller tummarna*

Nu invänta min lilla gnagare som vann mot BP idag. Grattis. Älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0