Helgupdate

Hemma i Pajala, ohyes. Hungrig som fan är jag. Jag ska laga mat åt ett gäng, men det är inte jag som handlat så jag får snällt vänta tills råvarorna anländer hit. Surt.
Ja, jag är sur som fan. Jag blir det om jag behöver gå hungrig. Å trött blir man åxå.

Åkte bil hem igår med lillebror Ola, bättre än att åka buss, å framförallt enklare eftersom jag hade så mycke grejer att ta med mig hem. Handlade ett par julklappar som INTE var size zero.

Å utbildningen går framåt. Min "fröken" sa att "det är ju inte så att poletten inte bottnar överhuvudtaget". Visst är han snäll? :D Haha, han är jättebra, suverän på att förklara å lära ut, å så har han väldigt bra tålamod åxå, å det är bra för jag lär mig oftast inte saker bara av att läsa dom eller höra dom, utan jag måste nästan få testa saker å pränta in det i huvet. Nu har vi präntat färg i 1½ vecka, så nästa vecka är det dags för kakel å klinkers-inpräntning. Spännande. Hoppas dock att det inte är lika mycket knepig produktkunskap där, som det är med färg. Det är mer än man tror, kan jag säga. Även om jag till och från briljerat med min kunskap så jag själv blivit imponerad, så finns det massor som till en början bara är svårt.

Förhoppningsvis blir jag godkänd, å jag ska fan kämpa för det.

Nu ringde min far från affärn, så han kommer förhoppningsvis alldeles snart med råvarorna.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Deleine

vad ska du bli när du blir stor???

2010-12-04 @ 18:43:58
URL: http://deleines.wordpress.com
Postat av: Paloma

Fan det låter ju jätteroligt! :D Och du verkar stortrivas - härligt! :D



Vi får ses snart och dricka te tycker jag ;)

2010-12-06 @ 21:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0