Tankar kring måsten, irritation, lycka å såklart önskningar.

Idag har jag röjt här hemma. Jag trivs inte så jävla bra med att arbetsbänkarna är fyllda med skit både på bredden å höjden. Jävligt irriterande. Så, nu är de mesta fixat. Har bytt ut lite krukor å så åxå, feeeels good. ;P

Tänkte NÄSTAN ta fram penseln imorn, pimpa lite grejer, men de blir nog inte av ändå. Jag borde egentligen ta tag i mina 2 köksstolar som står å skriker "hej kom å hjälp mig" hela dagarna. Dom ser skabbiga ut, tyget på sitsen alltså, så... Jag BORDE alltså.

Imorgon är det luciafirande, kl 9 på både dagis å skolan, så jag å Freya går å kollar när Wilma lussar eftersom jag inte fixat nå Luciakläder till lill-damen. Jag har ju vart borta, svårt att tänka på att kolla info-tavlan på dagis då...

Å appropå att vara borta. Fan va härligt det var! Mer egoism åt folket, hell yeah! Hoppas på att kunna leva på mina 3 veckor i Luleå ett tag nu, men eftersom jag är rätt impulsiv å vill att saker ska hända hela tiden så kommer jag att bli rå-deppig inom kort eftersom att jag går hemma hela dagarna å bara är arbetslös. Jag känner mig själv för bra? Får försöka sysselsätta mig med saker, typ städa å sånt. Kanske baka? Ska kontakta sjukgymnastiken ang. min rygg iaf. Den behöver mera styrka, så jag ska nog börja gymma den lite, så den inte hatar mig längre fram i livet. Pallar inte med att ha värk till å från hela tiden. Å jag veeet att det funkar att träna. Om jag drar en promenad om dagen, ca 1 timma, i en vecka så är ryggen hyffsat okej igen, men jag vill ha mera! Dessutom så får jag ju något att göra i väntan på ljusare tider.

Jag har åxå kommit fram till vad jag önskar i julklapp: En slipmus! Helst en sån man kan koppla till dammsugaren, men det går nästan likabra med en sån med en liten behållare på som samlar upp slipdammet.

NU ska jag dricka lite te. Ids inte vina idag igen, då blir de lite för mycke alkisvarning på mamman.

Heippa.

Kommentarer
Postat av: angelica

man ska aldrig ha metall i håret när man färgar :) men jag tror knappast du behöver ta bort dom när du färgar löshåret men du kan ju vara lite små försiktig med att dom rör håret så mycke när du färgar :D kan bli nån konstig kemiskt reaktion :P



Vad mys med lucia firande :D

2010-12-12 @ 22:09:46
URL: http://ngeliica.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sv; Jag skulle inte vara bekväm med att tatuera någon annan när jag inte vet vad jag sysslar med. ;P Plus att vi bestämde att vi bara ska använda dem på oss när vi köpte dem. Jakob har en tre år lång lista på folk som frågat om han ska göra på dem om det skulle bli så att han vill göra på någon annan i framtiden. Själv har jag väntat över ett halvår på att få färdigt mina halvfärdiga... så tyvärr. Hör med Daniel och Paloma om de kommit igång, och om de har tänkt sig att göra på andra, eller om de bara är för dem? :)

2010-12-12 @ 22:59:47
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0