PM10

Marknaden som är årets höjdpunkt här i byn kom å gick. Den kom, å gick alldeles för fort. Min syster har varit här å myst. Kul att få umgås med henne, tycker jag, å kul att hon vill va med mig åxå. Barnen har varit glada, sura, snälla, gnälliga, lyckliga, frågvisa och höga på socker å karusellåkande. Sista åket för Wilma såg så skoj ut så till å med jag hade kunnat tänka mig att åka. Men eftersom jag känner mig själv rätt bra, så skippade jag det. :P

Har sovit en sväng nu på em med Freya, lillaskruttan sover fortfarande. Hoppas bara att hon inte vaknar mitt i natten å röjer på i 4 timmar. Wilma kollar film, å jag har fått erbjudande om hjälp med loppisen, så den kanske kommer igång vilken dag som hellst nu! fördelarna/nackdelarna med att vara mammaledig, man HAR tiden till att göra saker, men man HAR även blivit svårt förslappad av att gå hemma, så man skjuter gärna upp saker hela tiden. :P

Men de mesta med loppisen är klart, så om man känner sig sugen så är de bara att komma å gräva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0