Du, de är de senaste!

Uppdatering från storstaden.
Vi har alltså varit här i 2 nätter nu, ja 2 dagar då åxå såklart. Vi åkte hit med buss, å har hittills umgåtts med lillasyster Pernilla och lillebror Ola å hans fästmö Emelie. Vi har hunnit besöka Kupan, vilket jag ansåg vara viktigast, å Wilma har fått besöka massa butiker där dom har "nya saker som ingen använt förut". Har jag månne skadat henne? Nåja, JAG är iaf nöjd, å det hoppas jag att Wilma åxå är. Freya har inte handlat så mycke, hon har mest vart sur för att hon varit tvungen att sitta i vagnen hela dagarna, det är ju så satans skitigt överallt så hon kan inte krypa en meter ens utan att bli svart. Ett undantag var Kappahl inne på Smedjan, sjukt rent! Så den butiken rekommenderas varmast för er som har barn som vill krypa runt lite. Dom blir iaf inte SÅ skitiga.
Det är skönt att vara borta hemifrån, å jag har inte börjat längta hem ännu. Dock kan jag känna att jag längtar till att de ska bli enkelt igen. Alltså, hem till egen säng med egna rutiner osv. Men absolut inte hem, det gör jag INTE. Skulle kunnat stanna här en längre tid, men tyvärr så går de inte, för det är för jobbigt att vara borta från dedär enkla. Jag är rätt slut redan nu, men de är de faktiskt värt! Jag har lärt mig att jag klarar de mesta själv, att jag inte är beroende av något eller någon annan, å de är rätt skönt att känna faktiskt, eftersom att jag för en tid sen trodde att jag hade förslappat mig själv i den frågan. Att jag liksom lät andra göra mitt liv lättare. Men så ska man/kan man inte hålla på, det blir ju fel i slutändan å man själv blir ju rädd för att göra något själv ÖHT. Men, I'm still strong! Fixar de mesta, å det är grymt skönt att veta.
Till nästa resa hit så tar jag med mig vanliga vagnen och mina träningsskor.  Eller bara mig själv å mina träningsskor.
Ska sitta här på stolen en liten-liten stund till, sen ska jag bege mig mot madrassen på golvet. Lite egentid måste man få som förälder. HA!
Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

You go, girl!

2010-06-18 @ 19:47:14
URL: http://skaeggmiffo.wordpress.com
Postat av: Jennifer

Tack du :)

Men du är ju en grymt duktig kvinna du :D



Men jag tror du måste uppdatera lite oftare :)

2010-06-21 @ 22:21:37
URL: http://artondeoktober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0