Midsommar.

Glad midsommar, borde man kanske säga. Sitter med tv:n som bakrundsljud å funderar. Ja, jag vet. Jag borde tänka mindre, eller, mindre ofta. eller, mindre ofta på saker som är tråkiga att tänka på. Eller. Ja. Nåt sånt. Man vill ju inte gärna må på något annat sätt än bra, men ibland, så mår man faktiskt mindre bra. På olika sätt. Idag har jag funderat mycket över framtiden. Mest på MIN framtid när de gäller jobb bl.a. Inge kul att sitta å stressa upp sig över det, för let's face it, jag kommer ju inte ifrån att jag är outbildad, fattig å arbetslös. Gör dom egenskaperna någon lycklig? Nja, ingen vettig människa iaf. Så, nu kokar hjärnsubstanserna på höga grader för att försöka få mig att se ett ljus, ett slut på funderandet eller en lösning på allt. Hur ska jag göra? Vad ska jag göra? Å hur i helvete ska jag gå till väga? Dagarna som känns långa å långsamma susar egentligen förbi i en rasande fart, var är jag då? Vad gör jag istället för att hänga med? Man missar MYCKET. Jag har funderat på om mina "demens-symptom" beror på att jag inte har något jobb? Menar, om man inte kör med en bil, så laddar inte batteriet. Kan det vara så med den mänskliga hjärnan åxå? Använder du den inte till något vettigt på förtvinar den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0