Isigt värre.

Idag är det måndag. Ute är de vitt, å KALLT! - 19,9 visar termometern. Jag har inte vågat mig ut än, men jag ska strax leta reda på mina täckbyxor å ta en liten promenad, slut på luft i mig känns det som.

Tänkte ju besöka Kupan i fredags, men dom hade fått för sig att ha stängt, why??! Dom missade allt några kronor i bistånd från mig den dagen, jag var nämligen mäkta inspirerad och sugen på att shoppa begagnat. Deras förlust.
Jag gör ett nytt försök idag.

Det blev även offentligt att jag inte kommer att medverka i årets trettonrevy. Inte som planerat iaf. Lite trist, men man får göra de bästa av saken. Tur att folk är förstående iaf, det kan nämligen vara ganska sällsynt.

För övrigt så är jag lite off idag, typ "sjuk-off". Kanske ska kurera lite, har ju inte haft en stund för mig själv på 1 vecka, så man kanske skulle passa på att sova lite? Ska se om jag klarar av det, brukar ha för mycke myror i brallan för att kunna sova bort en hel dag.

Men, först en promenad.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha ja men jag blir så ivrig :) Du vet nog hur det är :D



Soffan står i tvrummet nu.. Tänkte ha den i köket men den får inte plats.

2010-11-08 @ 21:46:44
URL: http://artondeoktober.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tack :) Det är bara komma förbi och äta kakor någon dag om du vill :D

2010-11-09 @ 16:31:53
URL: http://artondeoktober.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja det är som vintrigt med skriller så jag satte upp dom :) Jag är så sugen på att julpynta :D



Jo det är gulligt med virkade kakor/bakelser :) Jag har sett massor på tradera. Det är sött.

2010-11-09 @ 16:52:17
URL: http://artondeoktober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0